Tjänaaaaa!

Hoppsan! Det var ett tag sen jag var här. Dåligt av mig :( men idag är jag äntligen ledig och har då tid att blogga. Jag har verkligen svårt att förstå de stora bloggarna hinner med att uppdatera så mycket. Hur orkar dom? Fast andra sidan kanske det är roligare att blogga när man får lite feedback liksom. (Haha) Jag bloggar mest för jag tycker det är kul att se tillbaka och för att det är ganska skönt att få skriva av sig ibland. 
Hur som helst, något som har hänt sen sist? Njaaaa inte precis. Har börjat plugga! Ska läsa upp lite kurser som jag inte "orkade" läsa på gymnasiet. Dumt, jävligt dumt faktiskt! Så tänk på det unga tjejer/killar. Det kommer en framtid också...


Älskade lilla Telissa. Gick så jäkla fint idag, blev en helt annan häst! Detta ger sån sjuk positiv energi när allt bara funkar. Tack världens bästa Malin för att jag får låna henne, du anar inte hur mycket glädje detta ger mig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0