Nu är jag på g

Ohyes! Äntligen har jag kommit igång med träningen och det känns faktiskt jäkligt kul! Var och gymmade med Annie igår efter jobbet. (Okej, jag erkänner) Jag var inte super motiverad igår, men skyller faktiskt på min mensvärk som tog över helt. MEN idag, har jag varit ute och sprungit. Sprang 7 km som ingenting. Så jag är nog inte så otränad som jag tror. Men måste helt klart bli mycket bättre. Tempot, steget och hållningen behöver verkligen tränas. Ska försöka ge allt nu. Planerar att jag ska springa två intervall pass i veckan, ett lång distans och någon styrka också.





Kommentarer
Postat av: Annie

Go go vi är bättre än vi tror! Jag sprang 6 kilometer men det var ett litet helvete men ändå! Jag gjorde det!!

2014-03-20 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0