Mycket att göra

Långa dagar på jobbet och är helt slut när jag kommer hem. Men nu hade jag en liten lucka så tänkte gå in här och säga Hej! 
Allt är bra med er hoppas jag. Med mig är det bra. På mycket bättre humör nu, fast jag jobbar helg och det suger. Men men, inte så mycket att göra åt, "bara att bita i det sura äpplet" 
Ikväll blir jag hemma, eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Så det blir god mat, hälleflundra med blomkålsmos. Döööööör så gott!!! Sen hoppas jag på en bra film och massa gottis. 
Jag har förresten köpt en ny jacka! Haha, för de som känner mig börjar nog undra hur många jackor jag har i garderoben nu. Jag är nämligen en "jackoman", älskar att köpa jackor. Men nu får det nog... På ett tag, Haha! 
Jaha, hur som helst så blev det en sån colmar jacka. En sån som alla prinsessor springer runt med. Det var halva priset inne på Evas shop, så jag slog helt enkelt till. Jag ska visa bild sen imorgon kanske :) 
Hoppas ni får en trevlig kväll, puss på er! 


Saknar min bebbo! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0