Lördag, när den är som bäst

Tog mig en efterlängtad sovmorgon, drog sedan på mig ridkläderna och cyklade upp till stallet. Kändes precis som på gamla goa tider, då man alltid började dagarna med hästarna. 
Rider Malin, min härliga grannes häst som heter så fint som Telissa. Malin har skadat armen, där av har jag fått rida lite på hennes Telissa nån gång i veckan. Älskar verkligen att få vara tillbaka i stallet och få lite skit under naglarna och känna träningsvärken i rumpan! 
Ikväll blir det riktigt familjemys. Mina syskon med deras respektive kommer hem och vi ska äta gott och spela spel. Och självklart kolla hockeyn! 
Men först, Städa... Tro det eller ej. Men det behövs! 
Trevlig lördag, puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0