Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott inatt, för det har iallafall jag! Efter 12 timmars sömn känner jag mig riktigt utvilad, haha! Idag är det jobb, men börjar inte förens 16:30. Så jag tänkte jag skulle ta en lååååång pw i det våriga vädret. Känner fortfarande av halsen, så vågar inte springa än, annars hade jag velat göra det... 
Vad händer mer i veckan då? 
Det är ganska mycket jobb, är ledig en dag denna veckan. Men på torsdag ska jag till Alice för att bli fin i håret. Sen ska jag försöka klaffa med Amanda så vi bokar in några gympass i veckan. För gymma kan man väl göra fast man har lite ont i halsen? Sen kommer lönen i veckan, sååååå jävla efterlängtad!!!! 
Frukost i mitt hjärta 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0