God eftermiddag!

Ööööh, vilken dag. Nääää usch på dig tisdag! Idag känner jag mig trött, tråkig, ful och riktigt sliten. Lång dag på jobbet och jag trodde aldrig jag skulle vakna till liv. Hatar verkligen den känslan av att kroppen bara säger nej. Man orkar verkligen inte men man gör det ändå på något vis utan att man tänker på det. Men som tur är så fungerar kroppen så bra, så man är ändå hyfsat trevlig och glad fast man bara vill stänga in sig någonstans och bara vara själv såna här dagar. 
Men nu är jag ledig fram till torsdags kväll, skönt! Och att jag inte har något planerat imorgon, förutom ett ärende är ännu skönare. 
Ikväll är det jag och Maggio, punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0