Lördag...eller..?!

Helt förvirrad i dagarna eftersom jag är på min praktik och jobbar under hela helgen. Försökte till och med att åka med skolbusskortet hem idag, så busschauffören fick påminna mig om att det var lördag...
Har i alla fall varit en lung dag på praktiken, går mest och tittar på och försöker ta in all information jag får. Nästa vecka är det meningen att jag ska försöka gå mer sjäv, spännande!
Annars är min lördag väldigt lugn, precis tagit mig ett varmt bad och resten av kvällen kommer jag spendera framför tvn troligen.
Hoppas ni får en fin lördagskväll! :)
Amanda var förresten här och myste igårkväll. Så jäkla roligt att träffas igen, som jag hade saknat den bruttan!♥  



Kommentarer
Postat av: Amanda

Babyboo! Jag har saknat dig med, har du någon lucka för en träff i veckan igen? Har återfall, måste ses! <3

Svar: FREDAGSKVÄLL?!?!?!
Karolina

2013-01-14 @ 12:15:46
URL: http://alfranzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0