Jag vill inte!!

Den finaste jag vet flyttar 109348474 mil ifrån mig och jag verkligen hatar det! Inga "powerwalker", inga galna gympakvällar, ingen att dansa med, ingen att ringa när man har världproblem, inga helt galna helger och jag kan fortsätta hur länge som helst. Och ja, klart jag är glad för din skull, men du har liksom det där lilla extra som ingen annan har och som jag liksom inte kan leva utan!
Ikväll tar vi avskred för dig och jag tror det kommer eller jag vet att det kommer komma en hel del tårar. Men du ska veta att fast du är sjuhundra mil från mig så är du ändå min bästa vän och kommer alltid ha den platsen! ♥
och jag lovar att komma och hälsa på!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Läser den här texten om & om igen så fort jag tänker på dig så du kan tro att jag har läst den många gånger ;) åh, min älskade vän- längtar redan tills vi ses igen <3

2012-09-30 @ 12:00:19
URL: http://alfranzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0