sooooorrry!

Dåligt bloggat, men har verkligen ingen motivation till det längre. Har precis inget kul att säga och jag är inne i en sån period då man inte riktigt har tid till sitta vid datorn. Men får väl bättra mig :)
Har precis inte hänt något nytt, jag går i skolan som vanligt och helgerna ser inprincip ut som de brukar göra. Fast denna helgen har jag varit i Torekov och jobbat. Var faktiskt kul att komma tillbaka för att hänga med Manne lite till innan han åker till USA. I fredags var jag i Helsingborg hos min bror, väääldigt mysigt. Lagade mat och kolla på en fransk film, The Intouchables. Riktigt rolig, Se den!
Nu ska jag springa ner för att kolla första avsnittet av Solsidan, jag är redo! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0