På jakt på den perfekta klockan

Snurrat runt på väla med mammi i några timmar idag. Jag är på jakt efter den perfekta klockan. En klocka som är stilren, inte för stor, inte för liten, silvrig och en klocka ALLA vill ha men INGEN har den! Haha, höga krav på en helt vanlig klocka. Men jag känner att om man ska lägga så pass mycket så vill jag att den ska vara perket och att jag ska kunna bära den till de mesta.
Hittade iallafall ingen klocka som jag kände wow för, så jag kom klocktom hem. Fick faktiskt inget annat med mig hem. Ville ha en ljusslinga till min spegel. Men såklart var alla slut...
Nu sitter jag och gör absolut ingenting, min näsa har blivit täppt Igen! Så blev ingen träning ikväll, men imorgon skiter jag i att jag känner min kraslig. Jag måste vara i form till den 19 november!
Ska gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imorgon för att övningsköra, kööööss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0