min helg

Förstår inte vad som har hänt med mig, vart har PartyKarro tagit vägen? Typ aldrig lust längre för att festa järnet, så som jag gjorde förr. Sitter mycket hellre och bara chillar och myser med mina fina vänner! Fast denna helgen har jag tillbringat med mina föräldrar, vilket jag verkligen har tyckt har varit skönt och mysigt. Har fått en del gjort men har även fått vila ut mig ordentligt. Har inte varit några måsten dessa dagarna och jag bara älskar det och känner att jag verkligen har laddat upp batterierna inför nästa vecka!
Hoppas in har haft en lika skön helg som jag, nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen med min teoribok...
 
 



Kommentarer
Postat av: Annie

Vet du en sak - varje gång jag tänker på dig så blir jag glad! Du gör mig så glad! Sov så gott i teoriböckerna!

Svar: åh min fina loppa, utan dig hade jag inte klarat mig!
Karolina

2012-10-14 @ 22:25:17
URL: http://jagheterannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0