Lill lördag

Är på ett riktigt strålande humör ikväll! Var ganska trött på min praktik men när jag väl hade fått sluta så fick jag massor av ny energi. Tog en mysig fika med mammsi och sen tog jag cyklen och styrde den mot stallet. Har inte kommit hem förens nu. Jag och Isabell fick ryka in som hästskötare och taxi åt våra stallkompisar. Mysigt på något sätt men kallt!
Men nu ska jag nog ta mig en liten stund med Christian Grey, hehe! 
 
Har denna låten på huvudet, tror både jag själv och Isabell ville döda mig. Vill liksom inte försvinna, haha!



Kommentarer
Postat av: Isabell premfors

Ja skulle väll aldrig kunna döda dig älskling<3.. Eller???? Hehehe

2012-11-14 @ 21:38:31
Postat av: Amanda

Tur att du har mig så jag kan presentera dig för alla bra låtar du missat, som den här... :):)

Svar: Det är tur jag har dig, annars hade det varit vääääldigt tomt ska jag säga dig! <3
Karolina

2012-11-15 @ 22:02:21
URL: http://alfranzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0