HOLA!

Ett litet uppehåll här, men jag har mycket med praktiken, körskolan, skolan, träning, jobb, gympa, äta rätt, vara social, hästägare och försöka slappna av någon gång. Ni förstår, min vardag är som många andra också är, fylld med aktiviteter!
Har till och med mycket att göra i mina drömmar. Drömmer jag inte om min körlärare drömmer jag sjuka hästdrömmar. haha, får iallafall ett gott skratt när jag vaknar på morgonen.
Helgen börjar även närma mig, dock kommer jag tillbringa min helg på viktoriagården. Roligare kan man ha. Men som tur är det ska vi fira vår sköna Helena lördagskväll, MYS!
Alltid den dära tummen, men den funkar alltid!



Kommentarer
Postat av: Annie

Du gosis? Man kan tro att du är kär i din körlärare när du skriver så ;) hehe! Puss och lycka till på jobbet i helgen! <3

Svar: Jag gillar min körlärare, men inte såååå mycket hehehe ;)
Karolina

2012-11-08 @ 18:16:39
URL: http://jagheterannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0