på måndag

OMG! På måndag gäller det och jag är tok nervös! Kanske inte jätte stor grej för er, MEN FÖR MIG ÄR DET! Jag vet inte riktigt om de är detta jag vill, men jag tror jag hade tyckt det hade varit kul om jag känner mig själv rätt. Men är så rädd för att bli så "grabbig". Sluta måla naglarna, bry mig vad jag har på mig och bli så där "knuffig" haha! Svårt att förklara men jag tror ni förstår vad jag vill säga.
Sen är jag jätte nervös inför alla testaerna, att jag kommer prestera dåligt. Inte för att jag JÄTTE gärna vill detta men tänk vad tråkigt om man är sämst? älskar att jag är så positiv...



Kommentarer
Postat av: Anonym

På Gud vad roligt! Kan du inte berätta hur du gått till väga? Hur gör man för att ta sig till en sån antagning? Hur länge ska du göra lumpen om du nu kommer in? Är sjukt sugen på att göra det men vet inte hur jag ska göra.. Tacksam för svar! :)

2012-11-18 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0