3 av 5

Filmen var bra, inte mer än så. Lite små mysig i början,sen ett fett stort missförstånd från både mig och Annie och sen fick allt ett lyckligt slut! Den får en stark trea av fem möjliga. Men något jag reagerade på var att Edward inte var lika snygg längre. Jacob som jag aldrig gillat var döööö läcker och inte alls så jobbig som han brukar vara. Intressant...
 haha, var bara tvungen för at det var kuuuuul!
Ska försöka lugna ner mig nu. Är helt toppad inför morgondagen. Jag förstår inte varför jag är så nervös för... Snälla, önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: Annie

Edward var ju sjukt snygg i denna! Gillar att han var välklippt ;)

LYCKA TILL GUMMAN MIN! Du är ju hur duktig som helst! Kommer gå super! Andas!

2012-11-18 @ 22:43:33
URL: http://jagheterannie.blogg.se
Postat av: ebba

Hallå! Frågestunden på min blogg är fortfarande igång och snart är det försent att ta reda på vad man vill veta om mig! Skulle vara jätte kul om du ville slänga in en fråga också då det gör det hela mycket mycket roligare! Btw, super snygg blogg! Kram :)

2012-11-21 @ 17:15:33
URL: http://ebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0