söndagkväll


Sitter och filar på min ridträningsdagbok och även min egna träningsdagbok. Minst tre gånger i veckan måste jag ut och springa och sen måste jag få in något pass på gymmet med. Men nu är jag typ ledig från skolan både måndag och tisdag i fyra veckor framåt, så då finns det mycket tid för att träna. RIKTIGT FINT!
Annars ikväll gör jag inte så mycket, tänker gå och lägga mig i tid idag. Känner jag behöver sova ut lite.
Och en sak till som jag glömt att berätta är att jag har köpt min studentklänning nu! Blev precis så som jag ville ha den, ganska kort, spets och lite cremefärgad. Som jag nu längtar till balen, studenten och allt som man har framför sig. Kommer bli så bra, jag lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0