Världens godaste, enklaste och snyggaste frukt!


Det slog mig för någon dag sen hur galet det är. Jag äter ca 3-4 bananer om dagen och ibland blir det fler. Detta har jag gjort i typ 6 år nu. Utan min banan på morgonen blir hela dagen fel och jag ligger en banan back! haha, ni måste tro jag är helt störd i huvet (vilket jag nog är med) men så här är det. OCH sen när jag berättar detta för folk börjar alla misstolka och skratta. Fick även frågan av en snubbe nån gång om jag var beroende av något. Mitt svar var banan, nog inte riktigt det svaret han hade väntat sig, haha! Bananen är snygg och enkel, lätt att ta med sig. Sen är den såååååå god!!!!! Den borde älskas av alla!

haha, vilket blogginlägg?




Kommentarer
Postat av: werme

hahaha... det var inget nytt.

2012-01-15 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0