världens sämsta kondition



Efter ett halvt dygns sömn inatt är jag långt ifrån trött just nu. Dansar runder i mitt rum med avicii i högtalarna och glädjen är på topp! 
Även denna dagen har jag hunnit med hur mycket som helst. Började med en promenad i Magnarp med Mamma och hundarna. När vi kom hem tog jag cykeln och drog iväg till valhall för lite löpning. Och USCH!!! Hemsk känsla, inte sprungit sen i sommras. Efter 3 km var jag helt död!!! Ångest till tusen, så det måste bli mer löpning för min del. Nu ikväll har jag och Gullan tränat för Lotti, gick riktigt bra! Världens finaste häst som bara blir snyggare och snyggare för varje dag! 
Avslutar denna söndagen med några gossip girl avsnitt, mmmm! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0