Min helg

vilken härlig helg jag fick! En hel dag med Mamma i Malmö med massor av shopping. Sjukt nöjd med mina klipp jag gjorde. När vi kom hem drog jag på en lite spontan utgång, vilket blev riktigt roligt kväll!
Igår kväll hade jag och Annie en jätte mysig kväll på en picknickfilt tillsammans med lite gotte och en hel del galna ankor. haha, ja! Du läste rätt! Vi blev attackerade av Ankor och nu menare jag inte fem stycken utan typ över tio hungriga ankor. Men snabbt samlade vi ihop våra saker och tog oss till parken istället, där var det ankfritt! 
 



Kommentarer
Postat av: Ankannie

Åh vad jag tycker om dig! SÅ mycket!

Svar: åååh älskling! du är så jäkla bra! <3
Karolina

2012-08-07 @ 00:23:50
URL: http://jagheterannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0