körkort

Blir helt tokig när jag läser på facebook att mina vänner fått sitt körkort! eller okej, kul för dem. Men ändå! Speciellt tokig blir jag när de gäller 94or eller när de är såna puckon som knappt kan stava till sitt namn (sorry till dig som känner dig träffad) Liksom vad har dem som inte jag har? C'moooon!
Idag har det iallafall varit det en sån dag, tror jag kom upp i minst fem stausuppdateringar. Jag blir så ledsen, för jag vill också ha det! Jag kan ju köra bil nu, ge mig de bara. Snälla!
Inte nog med att jag deppar över att jag inte har något körkort, jag har fått halsfluss. yey, high on life!




Kommentarer
Postat av: lina

så känner jag också... jävla 94:or, kan de sluta vara så jävla snabba med det :(

2012-04-18 @ 18:35:48
URL: http://linalike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0