kaos

öh, vilken dag!
Vaknade upp av rädsla för jag trodde nån skulle göra inbrott i vårt hus. Så jag vågade inte gå ner. Men när jag väl fick mod för att gå ner så visar det sig att det var pappa som krossade Mollys mat för hon ville inte äta...?
Tog bussen till skogen idag för vi skulle sätta ut kontroller till ettornas orientering. Allt gick bra framtills vi kom till världens största vattenpöl. Enkelt tänkte jag eftersom jag hade gummistövlar. Eftersom det var bara jag som hade det, så vi bestämde oss för att store starke jag skulle ta alla över detta hinder. Annie hoppade först upp på min rygg och det gick bra till en början men sen börjar jag känna att jag sjunker ner bara mer och mer. Tillslut har jag lera/vatten upp till knäna och får panik och försöker springa därifrån. PLASK, så låg vi i pölen... första tanken va, fml!
Resten av dagen har bara rullat på med motgångar och nu öser regnet ner också. mmm vad jag är glad och positiv idag!




Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha jag trycker "gilla"

2011-09-15 @ 07:29:58
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0