smile!


Livet börjar kännas lättare och jag har faktiskt haft en bra dag idag.
Gick bara till kvart över 12 och sen träffade jag Amanda en sväng. Hon är en del till att jag börjar må bättre. Det är något magiskt men den tjejen, lämnar alltid henne med ett leende på läpparna. Måste bara säga det, men om hon hade haft en snopp hade jag fan varit kär i henne! haha, eller va säger du Amanda? ♥

Senare idag tränade jag för Lotti med Gullan. Gick helt okej tycker jag. Klurligt med allt att tänka på bara, men det ska jag nog fixa. Sen tog även jag och Isabell en tur på ponnisarna, riktigt mysigt. Var precis som den gamla goa tiden!
Avslutar denna dagen med en kanelbulle och bonde söker fru.
puss karro




Kommentarer
Postat av: Amanda

Love u girl! <3

2011-10-27 @ 21:11:59
URL: http://Alfranzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0