Kyla, snö, vantar, mössa, mysiga kvällar, skidor, snöbollskrig, pulkaåkning, julklappsshopping


Jag vet inte vad som händer, men jag längtar till vintern! Brukar jag aldrig göra, men just nu känner jag att vinter kan faktiskt komma redan nu, haha! En annan sak som slog mig nu är att jag är att jag blev sjukt taggad på att dra till sälen. Älskar livet där. Skidor hela dagarna, varmchoklad, mysiga kvällar och bara gå runt i myskläder hela tiden. ååhh, jag måste bara dit i vinter!  
Och sen en sak till, ärligt talat finns det något roligare än att åka pulka? haha, det är så barnsligt kul!
mm, här med välkomnar jag dig vintern!
Fast jag vet att jag kommer hata dig sen i febuari...




Kommentarer
Postat av: Annie

med rubriken fick du mig att längta! ska bli mysigt! :D

2011-10-19 @ 19:03:31
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0