Tjabba tjena hallå!

Jaa, jag är lycklig.
Jaa, jag är lycklig.
Jaa jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag,lördag.
Jaa jag är lycklig, jag är jag lyckig hela långa veckan ut!


Föreläsningen som jag, Annie och Mathilda hade idag gick kalas fint! engagerande elever och duktiga som orkade lyssna på oss så länge. Allt gick som det skulle och tiden bara rann iväg.

En annan som också var duktig idag var min duktiga elev. Gick lysande på träning och det känns som han redan har gjort framasteg, så roligt att se!
Nu sitter jag här och är hundvakt åt lilla Molly och väntar på att Mamma ska komma hem så jag får gå ut och springa av min överskotts energi! Blir en liten runda idag, sen i morgon blir det intervalls träning, GÖTT!
puss karro



Svårt att bli så mycket sötare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0