ojdå

Helt underbart, sommarlovet börjar närma sig, bara några få dagar kvar i skolan nu! och vet ni en sak? Man kan nästan säga att detta är mitt sista sommarlov någonsin! visst låter det hemskt? :(
När jag tänker tillbaka så tycker jag inte det var alls längesen jag började gymnasiet och så ska jag snart börja trean. Hur knäppt är inte det?!? Tiden går så fort, hänger inte med och något som jag verkligen inte vill inse är att jag börjar bli vuxen!! JAG VILL INTE!
Jag vill ta studenten, men ändå inte. Det är sån trygghet i skolan och alla som finns där. När man tagit studenten, vad ska jag göra då?
Lite tidigt kanske att redan börja oroa sig, men lite orolig är jag allt inför framtiden. Men som vanligt tror jag på Timbuktus ord, "det löser sig, det gör det alltid!"

puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0