hemma!

Efter två dagar ute i naturen är jag helt slut. Igår var det vandring som stod på schemat. Tror vi gick 1,6 mil med vår packning på ryggen, då kan ni själva förstå att man var ganska trött när man kom fram.
Efter ca 2 timmars sömn i den sjukt kalla natten vi hade, så var vi inte så särskilt pigga i morse. Men efter lite frukost blev vi laddade igen för en hel dag i en kanot. Hade Annie där bak i min båt, så det kände bra fast vi var vääääldigt nära på att plumsa i. Men efter det fick vi snurr på hur man gjorde och då gick det strålande!

Tack min fina klass för två fina dagar, jag gillar er!




Kommentarer
Postat av: Annie

taaack själv :*

2011-05-21 @ 10:38:46
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0