En vanlig tisdag

Började dagen som vanligt med idrott som alla andra tisdagar. Jag, Emelie och Tina sprang runder lite i skogen. Sen körde jag och Tina lite magövingar när vi kom hem. Känner mig riktigt taggad inför Änglamilen nu, kommer bli så kul!
Annars idag har det varit rätt lungt, hade en lång lunch rast och sen skulle jag haft engelska, men eftersom min lärare va sjuk så fick jag sluta :)
Så hela eftermiddagen har jag försökt förstå mig på Historian, det där med efterkrigstiden, men det är väldigt svårt. Får försöka mig på det nu igen...

Nu ikväll har jag varit och hopptränat, gick kalas fint. taggad till tusen inför tävlingen i helgen!!!
Och något annat som jag verkligen inte är taggad till nu är engelska nationella.... buuuhuuu, :'( Tänk på mig lite extra i morgon vid halv 9 tiden så är nu snälla! ♥
puss karro 


Ge mig lite sommarlov nu tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0