En månad kvar till sommarlov!



Helt galet, bara en månad kvar!

Tror jag kan klara av detta, fast det är mycket nu i skolan. Nationella i Engelska i morgon, Sen datakunskap prov på eftermiddagen. På onsdag föreläsning för en klass på sockerbruks skolan. På torsdag redovisning i folkhälsa. På fredag båtrace och vi har inte börjat bygga vår båt än, AAHH!

Idag har det varit helt underbart väder, har även fått fixat min tand. Stor som en ja jag vet inte vad. Men bättre det än att ha en halv. Ska dit igen om en månad :(

OCH glömde säga igår hur det gick med min löpning. Gick riktigt bra, blev ioförsig bara en runda på 9 km men sprang den på 50 minuter. Riktigt nöjd och sjukt trött efteråt måste jag erkänna. Så änglamilen ska jag nog klara under 1 timme, eller det måste jag! haha.
puss karro




Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg , allt bra med dig? :)

2011-05-10 @ 19:24:20
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: jo allt är bra me mig :)

lust att följa varandra via bloglovin?

2011-05-10 @ 20:15:59
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0