bra onsdag!

Matte provet idag gick nog bra, det kändes jätte bra. Så jag hoppas på en liten guldstjärna i hörnet när jag får tillbaka det :)
Annars idag har skolan varit väldigt lugn. Hade håla i 3 timmar, ganska så trist, fast vi gjorde den rolig!. Blev en hel del sjungade, skrattade och massor av snack! Vi kom in på det där med dealekter. Ganska roligt det där med skånskan. Jag tycker själv att skånska är ganska fult och låter väldigt oangerat på något viss, men ändå så kan jag bara inte tycka illa om min skånska!

Wizex – När en flicka talar skånska
När en flicka talar skånska, ett språk som jag förstår
då känns det lite extra hur mitt hjärta slår
Stockholmskan e vacker, Göteborgskan har sin charm
men när en flicka talar skånska
e de nåt som gör mig så varm!
hahaha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0