I will be popular!

Har varit en bra tisdag och jag känner mig glad! :)
Träningen i morse var JOBBIG! Helt sjukt va kroppen kan lägga av sig så snabbt! Men ju fort jag kommit hem från kläppen tror jag att jag ska gå och köpa mig ett gymkort. Fast när jag ska ha tid för att gymma vet jag inte, men det löser sig nog :)
För er häst intresserade så gick hoppträning sjukt bra idag, riktigt nöjd med henne. Och det bästa av allt var att jag inte var rädd nån sekund, HÄRLIGT!
Men nu är det plugg som gäller, ska skriva ett arbete om fötter... Hur dumt känns inte det? Men med Eric Saades låt, popular spelandes i mina högtalare går det ganska så bra, haha!




hahahahahahaha! dör lite av skratt när jag hittade detta fina collage på min kära syster från skidresan 2004 i Kläppen. Haha, hur gör du för att bli så snygg?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0