Pluggar

jaha, då fick man en ledig dag mitt i veckan, detta gillas!
Textilen som jag skulle haft i morse var inställd för vår lärare hade gått och blivit sjuk. Sen både min svenska och historia lärare var på kurs, så jag drog hem från skolan vid nio tiden.
När jag kom hem tog jag min cykel och stack till stallet. Red ute på banan idag för första gången i år, gaah vårkänslor till tusen!!!

Nu sitter jag ute i solen med min data och min folkhälsobok och pluggar lite inför provet. Väntar även på min älskling som kommer hit snart ♥ 
Ha en fortsatt bra dag, för det ska jag ha!
puss karro




Kommentarer
Postat av: Amanda.

Åh vad här- här- härligt! Du är så fin min vän <3

2011-03-30 @ 17:20:26
URL: http://alfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0