Lots of love on this day!

Har det varit lyckopiller i min mat eller, helt knas så glad jag är!

Helt underbar dag jag har haft idag. Började dagen med att cykla till skolan i det helt underbara vädret bara det gjorde mig helt jätte lycklig!
När jag kom till skolan väntade ett spinnings pass, där blev vi plågade och svetten rann på oss, HÄRLIGT!
Efter det var det dax för lite mat i magen och sen lite engelska, sen var min skoldag slut!
När jag kom hem tog jag och mammsen en mysig fika ute i solen och nu ikväll har jag hopptränat för Carro.
Bättre slut på dagen kunde jag inte få, gick sjuuukt bra på träningen! Vill bara ut och tävla NU! Är taggad till tusen!

I morgon väntas ännu en bra dag känns det som. Ska först träffa Julia på en fika efter skolan och sen Alexander på kvällen! I cant wait!


Fick bli en bild på en liten Molly :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0