jag är levande!

Jag ber om ursäkt, men orken har inte funnits att blogga. Det har varit mycket som har snurrat i mit huvud så har inte haft orken att blogga.
Men förhoppningsvis är jag tillbaka nu och ska försöka uppdatera er så mycket jag bara kan!
Det jag kan säga redan nu för er är att jag och Gullan var på vår första tävling detta året, Gick kalas fint, speciellt i 1,10. Så nu är vi taggade inför året!



 
Sen skulle jag även vilja säga Grattis till Emelie som tog körkortet nu, bra jobbat tjejen! Jag väntar bara på att bli upplockad till skolan! :)
Även ett stort Grattis till min fina vän Annie som fyller hela 18 år idag!
Här med skickar jag en grattispuss till dej gummsi! ;*♥




Kommentarer
Postat av: Annie

Naaw, tack gummsi! :*

2011-03-29 @ 22:16:01
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0