chill

Fattar inte vart all min glädje kom ifrån, men glad är jag iallafall! Och jag älskar det!

Igår fick jag äntligen träffa min Julia! Sjukt mysig fika hade vi. Fick även träffa min saknade bästa vän Amanda! När du ser detta Amanda, vad sägs som att ses på söndag? <3

På kvällen var jag på en förläsning som häst veterinären Katarina Tegholm höll i. Hon föreläste om hästens tränings fysiologi. Mycket intressant var det måste jag säga. Efter det kom ♥ och hämtade mig. Det blev en kväll med OC, mörk choklad och en del pussar :)


Nu ikväll har jag varit på hoppträning i Ängelholm. GAAAH! Hon går så jäkla fint nu! Finns inte så mycket mer att säga, vill bara att detta ska hålla i sig nu!
Men nu lite varmt te innan jag kryper ner i min säng :)
puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0