Bra uppdatering!

Eftersom jag va så dålig förra veckan på att uppdatera er här, så tänker jag ge er allt vad jag kan denna veckan, bra va?

Har haft en jätte mysig kväll med Alexander. När han kom drog vi in till stan, vilket va ganska onödigt. Eftersom den jackan vi letade till honom fanns inte... Så det blir väla i helgen! :D
När vi kom hem myste vi med en film och chokladhjärtan :)
Men nu tänker jag gå igenom det sista inför provet i morgon och sen krypa ner i min säng, mmm jag längtar!
puss på er och godnatt!



Filmen vi såg ikväll var The last song med Miley Cyrus. Väldigt Sorglig men också väldigt mysig film tyckte jag. Ett hett filmtips till er som gillar kärleksfilmer :) 




Kommentarer
Postat av: michelle

Hon förtjänade inte honom! Så jävla sur och otacksam brud! :(

2011-03-30 @ 22:40:32
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0