ÄNTLIGEN!

Så nu var jag klar med fot arbetet. SHIT! Det var verkligen mer än vad jag trodde. Men nu är jag klar och jag är nöjd. Nu väntas bara ett prov på detta i morgon, hoppas det går bra! :)

Hann inte blogga igår för det var full rulle kanelbulle! Efter skolan träffade jag min efterlängtade Elin ♥. Gick och kollade på snygga kläder och tog en fika. Riktigt mysigt var det och oj vad jag hade saknat den bruden!
Sen tog jag bussen hem till min prins för vi hade trots allt 4 månader igår. Heeelt sjukt va tiden har gått fort! :)♥ Där sov jag till idag sen började jag skolan vid 12 tiden.
Trände dressyr för sofie nu ikväll och gick sjukt bra! Jag menar verkligen kalas bra! Blir så glad och lycklig :D
Men nu ska jag gå och lägga mig och göra mig redo för provet i morgon, önska mig lycka till!
puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0