Glad!



Min häst är nu äntligen frisk igen och jag hoppar av glädje! Hoppas nu bara att hon kan få vara frisk länge nu! ♥

Annars idag så har jag städat och gjort fint här hemma. Jaa... Ni läste rätt. Jag har städat! 
Sen har även jag och morfar varit ute och övingskört. Gick kalas fint idag, fast det är svårt det där med kopplingen. Men morfar säger att det kommer, så jag litar på honom!
Vi körde för första gången idag ute i den riktiga trafiken, riktigt roligt!
Det är kul att köra bil!
Men nu ska jag ta nått att äta och sen på med löparskorna!
puss karro




Kommentarer
Postat av: Annie

fin bild pepparkakan! :)



och fredag blir bra, kan vi inte höra med Annie o Josse om spelkväll? :)

2011-06-14 @ 20:55:44
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0