mysipysi

nejmen, lilla vejby fick fint besök av solen idag. Det va ett tag sen, men trevligt va de :)
Idag har jag varit ute och övningskört. Sen åkte jag och pappsen till Huntley med Gullan och allt såg väldigt bra ut med henne, sån lättnad att höra så ni anar inte! Efter det tyckte jag att vår hästtransport behövde en dusch, så jag ägnade hela eftermiddagen åt att skrubba den. Kvällen har jag varit i stallet och myst med min bästis. Hon är så duktig nu, det bara lyser om henne, vilken stjärna hon är!
Skansen var kalas bra ikväll, precis som vanligt.
Jag avslutar dagen med en favorit, en film som gör mig till 10 år igen, Sherdil. myyyyys!!
puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0