deppdeppdeppdepp


Livet har känts lite sisådär idag. Jag känner mig ful, tjock, tråkig och väldigt trött!
Vad har jag gjort denna dag då?
hmm... Inte mycket vettigt iallafall. Eller jo, jag har tränat! Tacka gud för att friskis finns och den människa som kom att det är kul att träna! Efter min powewalk runda och gympa passet i vejby känner jag mig mycket gladare och lite snyggare. Men inte mycket... Förlåt för mitt deppiga humör, men jag är också mänsklig.
Och en sak till, jag är trött på min hjärna! Orkar inte alla mina tankar, kan jag bara inte gå vidare i mitt liv? försvinn från mitt huvud NU! Eller neeej inte helt och hållet, men åhh! JAG BLIR TOKIG!!!
 Går och lägger mig nu, för nu är jag trött på mig själv och på denna måndag!
puss karro




Kommentarer
Postat av: Annie

jag villllll ocos´cxåsåsååsåsåsåså träna!

2011-07-12 @ 07:01:56
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0