B-b-b-båstad



Igår kväll var en bra kväll. Jag och två ursnygga tjejer drog till Båstad. Vi åt god pizza, sen senare på kvällen tog vi en runda ner till hamnen för att kolla på alla lyxiga båtar och drömde oss bort. Eller det va nog mest jag som drömde mig bort, haha! 
Jag gillar Båstad, tror jag tillbringar min helg där :)

Idag var det tidig morgon. Hade egen träning kl 8 i morse för Gullans massös. Sen hade jag mina två duktiga elever efter, så hela förmiddagen har jag tillbringat i stallet. Och för er som är häst tokiga och undrar hur det är med Gullan så kan jag meddela er att hon börjar bli bra nu. Riktigt skön känsla måste jag säga :) 
Snart ska jag iväg och jobba, så det är fullrulle idag!
puss karro




Kommentarer
Postat av: Annie

visst är jag ;)

2011-07-13 @ 20:52:29
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0