Otroligt härlig dag!

Vaknade upp vi 10 tiden av att solen lyste upp hela mitt rum.
Min första tanke var, idag ska jag cykla till skolan!
Så blev det, så lite innan 12 var jag på friskis för att ha idrott. Spinning stod på schemat idag och oj vad vi kämpade och svettades!
Måste bara säga att spinning är precis inte min favorit men känslan efter ett pass är helt galet skön. Man känner sig så nöjd och snygg! :)

Efter idrotten hade vi folkhälsa, där vi kollade på en film. Sen var skoldagen slut. En bra dag tycker jag!
När jag kom hem kännde jag för att passa på att vara ute i det härliga vädret. Så jag tog med mig min hund, Amok på en runda.
När vi kom hem var det direkt iväg till stallet för dressyrträning för Sofie. Där fick man kämpa, både jag och Gullan var lite ringrostiga, eller okej mest var nog jag. Sitsen behövs slipas på lite...

Nu sitter jag här och känner mig nöjd med mig själv. Har precis laddat hem lite låtar, så ska lägga in dem nu på mobilen.
kryper nog ner snart i min varma säng för att ladda upp inför morgondagen!



Fick bli en söt bild på min kära vän Elin som jag saknar massor, puss på dej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0