jaa, läget är slitet!

Jag vet inte vad som händer, jag vet inte om man ska skratta eller gråta...

Dagen började som alla andra torsdagar brukar göra med träning för Carro. Det gick riktigt idag och jag var glad. När jag skulle cykla hem rullade det på bra och Melissa Horn sjung högt i mina öron och jag sjöng med och hade ingen aning om att det var halt på vägarna.
När jag ska svänga in till rondellen släpper greppet och cyklen far åt ett annat hål och jag åt ett annat. KRACH!
Verkligen ett stort tack till alla dem fina människorna som stannade sina bilar för att hjälpa mig. En snäll tjej körde mig hem och sen kom mamma hem så fick vi köra in till akuten.
Efter en dag på akuten och tandläkaren så har jag fått sy två stygn på hakan, fått världens största fläskläpp och lagat min halva tand.

Blir rädd varje gång jag går förbi en spegel och ser min egna spegelbild nu. Ser helt misshandlad ut, tror jag stannar inne hela helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0