Hääärlig torsdag!

Började dagen med att sticka till stallet för att skulle köra en hoppträning för Carro.
Träningen gick skit bra även idag, så en bättre start på en dag kan man inte få!
Efter det drog jag hem och slängde på mig idrottskläderna för att börja skolandagen med idrott. Vår idrottslärarae tyckte att vi skulle få bort all julmat och julgodis vi hade krängt i oss under lovet. Jag säger bara AAAAAAAAAAAAH!! Vi hade cirkelfys och min kropp är nog den otränaste i hela skåne, pinsamt! :S
Så nu har jag bestämt mig att det ska vara slut med detta, nu börjar allvaret med mig också! Ju fort pappasen har tid har han lovat göra ett tränings schema till mig. Sen har jag ju även mitt protein medel, så nu ska jag bli fit och snygg...., kanske? haha!

Efter skolan cyklade jag och mötte upp min söta, kära, rara och allra bästavän Amanda :)
Vi gick en liten promenad med mycket skratt och strunt prat, precis som det ska vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0