Toppen lördag!

Vaknade upp nån gång vi halv 8, då jag åt lite frukost och sen gick jag en lång och mysig runda med Amok i det underbara vädret!
Efter det tog jag bussen in till stan för att fixa lite grejer, fick även med mig lite fina fynd. Mycket nöjd!



När jag kom hem cyklade jag till min lilla favorit. Fixade massor med grejor i stallet, så nu är där väldigt fint.
Sen red jag och Gullan ut lite och sen red vi lite i ridhuset, gick verkligen kalas fint!
och nu sitter jag här och väntar på min favorit pojke. Ikväll blir det väll melodifestivalen och någon bra film hoppas jag och massor med mys :) <3

Hoppas ni också har haft en toppen lördag precis som jag! :)
puss karro




Kommentarer
Postat av: Julia

du är en toppentjej som jag saknar en massa så det är tur vi har lov nu så vi kan ses! Gillar örhängen du fick med dig hem, assnygga! :)

2011-02-20 @ 12:02:49
URL: http://juliiaalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0