Tillbaka!

Som ni har tjatat att jag skulle börja blogga igen!
Ni har bombat med kommentarer och min epost med protest mot min paus!
HELT GALET!

faaaaaaaast nä!
inga portester här inte, det är inte bara jag som tyckt det varit skönt, hihi ;)
Men erkänn, lite har ni väll saknat mig lite?
Jag har saknat det, kunde inte vara ifrån det längre!

Min lov vecka har varit väldigt lung och inte så händelserik precis. Om jag ska vara ärlig har det varit ett ganska tråkigt lov :S Ganska mycket plugg och sånt trist :(
Jag som hade planerat att jag skulle träffa bland annat Elin, Julia, Amanda och göra massa roliga grejer! Men har man skjutit fram allt till lovet, så får man väll skylla sig själv?
 Men nu börjar lovet leda mot sitt slut, men vi får se vad som händer i helgen :)
Ikväll ska jag iallafall hem till finaste sen i morgon ska hela, eller ja nästan hela familjen Gustafsson till stallet och rida på Gullan. haha, kommer bli kul och se Alexander på häst ryggen och se hur kaxig han är där!
Men nu lite morotskaka och varmt te :)

puss karro



Saaaknar <3




Kommentarer
Postat av: Julia

Sötiis! Jag ska börja tänka mer som du säger, vara positivt till allt jag har, men ibland är det bara för mkt för att man ska orka med. tack för att du är så gullig och bryr dig, och jag ska nog faktiskt ta och läsa den boken, kan jag behöva :) och skönt och se att du bloggar igen,jag har iaf saknat dina uppdateringar. :) och ännu en gång; jag saknar dig och nästa vecka är du min en dag. <3

2011-02-25 @ 15:57:56
URL: http://juliiaalinneas.blogg.se/
Postat av: AManda.

Saknar dig med skitunge :*

2011-02-27 @ 16:27:03
URL: http://alfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0