LOOOOOOOOV!!

Äntligen har jag också fått lov, känndes som alla fick lov redan igår :O
Men nu har jag också, och oj vad jag har längtat! Fast egentligen har jag jätte mycket att göra, historia arbetet, fot arbetet, WHO arbete. Så lov kan jag inte kalla det, men jag slipper iallafall gå upp tidigt och min klass ett tag, haha ;)

Fast jag har sagt att nu under helgen ska jag vara ledig iallafall. Denna helgen är jag ensam hemma, mamma och pappa har åkt till Göteborg och göttar sig. Så jag är hundvakt under denna helgen.
Skulle engentligen ut ikväll, men eftersom både jag och Alexander inte känner oss så bra så skiter vi i det, så det blir en hemma kväll för mig denna fredagen med... ensam dessutom! :(

Men nu ska jag ut och gå med Amok, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0