Ge oss vår nuuuuuuuu!!

Borde plugga nu, men istället sitter jag och kolla på alla nya vårklder som har kommit in! ohh shit va där är mycket snyggt, man vill ha ALLT!
Jag blir så sugen på att åka till Helsingborg och shoppa loss och byta ut hela min vintriga, gråa och trist garderob till en ljus, färgglad och vårig garderob!!



Jackan som ni ser på bilden är min nya stora kärlek!!
Jag är och hälsar på den så ofta jag kan på MQ.
Och jag säger bara Fyfan va snygg den är! Jag lovar, den ska snart vara min!




Kommentarer
Postat av: Annie

ÅÅÅÅÅÅÅÅ den vill jag också haaa!!!!!!!!!!!!!!! Den är min tredje största. Marcus, Rybak o sen denna fining!

2011-02-12 @ 23:31:11
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0