en helt vanlig söndag

Har inte varit på något strålande humör idag, fast Gullan fick mig på lite bättre humör. Tänkte faktiskt på det innan idag att det är ganska coolt att ett djur som varken kan prata eller uttrycka sig så som vi människor kan göra, kan ge oss så mycket glädje. Det är precis såna här dagar som idag jag är så himmla glad att jag har henne. När jag kom till stallet idag kände jag mig sur, trött och less på allt. Men ju fort jag kom in i stallet och såg Gullans glada uttryck för att se just mig fick mig att le och känna mig mycket bättre. Och att hon sen går som en klocka när jag red henne gör mig ännu gladare.
Vad vore jag utan henne? Skulle inte klara mig en sekund! 
Sen lite hästhoppnig, solsidan och lite choklad på detta blev min söndag en bra söndag! :)
Nu taggar jag inför skolan i morgon....!?

puss karro





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0