En dag i skidbacken!

Idag var det dax för alla friskvårds ungdomarna att ta på sig skidutrustningen för att ha en hel dag på Isaberga!
För er som inte vet vart det ligger så ligger det i Småland, så vi har varit långt iväg!

Det har varit en rolig dag, med mycket skratt vilket jag verkligen behövde!
Har även fått lite blåmärken lite här och var, men annars klarade jag mig fint. Längtar bara ännu mer till kläppen nu vecka 11, iiiih kommer bli sååå skoj!!


Jesper, Anna, Sofi, Sara och Carolin är redo för att åka ner för backen!


Även jag och Annie!

Bilderna är tagna av Annie




Kommentarer
Postat av: Annie

SÖTT ska det va ;)

2011-02-01 @ 21:52:49
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0