En bra helg!

Min helg har varit en mysig helg, så ett bra slut på lovet tycker jag allt att jag fått :)
I fredes var jag hemma hos Alexander och åt god mat och spelade kinect eller va det heter. Riktigt roligt är det iallafall, om du inte testat, GÖR DET!
Sen på idag vaknade jag upp brevid världens bästa och när jag väl hade fått liv i honom så drog vi till stallet red lite på Gullis. Bild bevis från att Alle red kommer, jag lovar!
Sen vid två tiden var det dax för mig att ta mig till Båstad för lite jobb på spaet. Kul som vanligt och mycket att göra!
Efter jobbet väntade en fin pojke på mig med lite tacos och lite melodifestivalen. Fast fy va kast det var på melodifestivalen, katastrof! Ingen låt var bra ikväll och den ända som jag tycker har varit bra som har gått till final är Erik Saades låt! Fast kan också bero på att han är såååå snygg, haha! ;)

puss karro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0